12 besökare, 1 medlem och 1 Student är online nu
Loopia

webdesignskolan

Är du student? Använd studentinloggningen!

Om du studerar i grundskola, gymnasium, högskola eller i annan utbildningsverksamhet ska du kontrollera om din skola har WDS fleranvändarlicens. Fler än 600 skolor har eller har haft vår fleranvändarlicens och chansen är stor att även du har möjlighet att använda medlemsguiderna redan idag.

Vi välkomnar våra nya kunder som nu använder Studentinloggning:
Fria Läroverken Norrköping
Hässleholms Tekniska Skola (HTS), Hässleholm

Lysekils kommun/Vuxenutbildningen

Om din skola har uppdaterat fleranvändarlicensen 2008 eller senare har de tillgång till tjänsten Studentinloggning. Med tjänsten kan elever (och lärare) logga in och komma åt alla medlemsguider direkt online. Studentinloggningen kan användas utanför skoltid och du kan logga in hemifrån och arbeta med guiderna när du vill!

OBS! Flera skolor som har fleranvändarlicensen är inte medvetna om att de även har tillgång till Studentinloggningen. Vi informerar om detta till alla som uppdaterat eller beställt 2008 och senare men informationen har inte gått fram till alla inköpsansvariga. Hjälp oss att sprida informationen till din skola! Gör så här:

1. Kontrollera om din skola finns med i listan över fleranvändare här Öppnas i nytt fönster (Open in new window)
  2. Om din skola finns med och har uppdaterat fleranvändarlicensen 2008 eller senare har de tillgång till tjänsten "Studentinloggning". Kontakta din lärare eller utbildningsansvarig för att få inloggningsuppgifterna.
  3. Om din skola inte finns med i listan över fleranvändare kan de ändå ha fleranvändarlicensen men kanske inte har uppdaterat den. Kontakta oss » så kollar vi om din skola är kund hos oss!
  4. Har din skola inte vår fleranvändarlicens ännu? Se till att din lärare eller utbildningsansvarig läser informationen om fleranvändarlicensen här Öppnas i nytt fönster (Open in new window)